
L’Ajuntament de Parets rebutja la guerra i aposta per la pau
En una reunió celebrada el 21 de maig, la Junta de portaveus de l’Ajuntament de Parets va aprovar per unanimitat una moció de condemna davant els atacs militars dels Estats Units i Israel contra l’Iran. Aquesta iniciativa, presentada pels grups municipals PSC-CP i Sumem Esquerres, deixa clara la postura del consistori a favor del diàleg, la diplomàcia i el respecte a les normatives internacionals.
La moció subratlla la vulneració de la Carta de les Nacions Unides pels atacs i també denuncia les violacions de drets humans que s’estan produint a l’Iran i a la regió. Al mateix temps, es defensa el dret del poble iranià a decidir el seu futur de manera democràtica i pacífica.
El consistori expressa el seu rebuig a la política militaritzada promoguda per l’Administració dels Estats Units durant el mandat de Donald Trump. Finalment, l’Ajuntament s’ha compromès a fomentar campanyes de sensibilització per la pau, promoure la justícia social i rebutjar les tendències bel·licistes, així com a establir canals per donar suport a les zones afectades.
- Et Recomanem -
